שירות חדש ומתקדם של שעוני נוכחות

לנהל את העובדים ביחד איתם, על ענן. חברת בזק בינלאומי משלבת בשירותי הענן המתקדמים שלה את TimeClock 365 – כלי לניהול שעות עבודה באופן אמין והוגן.

הכלי המתקדם של TimeClock 365 הוא פתרון גמיש שהופך את ניהול העובדים לפשוט ויעיל, בכל ארגון ובכל גודל. השירות כולל שעון נוכחות קל ופשוט להפעלה, ולצידו – כמה רכיבים חיוניים שיעזרו לכם להבין כיצד פועל כוח העבודה שלכם, מה הוא עושה וכיצד ניתן ליעל את העבודה. בין הרכיבים בשירות: רשימות פרויקטים ומשימות, התראות בזמן אמת, דו"חות, תיעוד מיקום הרישום, מפות והיסטורית מיקומים.

TimeClock 365 מעוצבת באופן אינטואיטיבי ומתייחסת בכובד ראש לחוויית המשתמש שלכם ושל העובדים. המערכת יפה ונוחה לתיפעול, גם בשלבי הפעלת שעון הנוכחות וגם כממשק ניהולי להפקת דו"חות לפי אורך זמן העבודה, שליחת מסרים על סיום משימות עבודה, הוספת חתימות, הערות, קבצים ועוד… אפשר להיכנס אל המערכת מכל מקום ומכל מכשיר ללא צורך בהתקנה, כאשר הדו"חות יראו למנהלי המערכת מהיכן נכנסו העובדים ואילו משימות ביצעו במיקומים השונים. הכל גם בזמן אמת.

על תשתיות הענן הציבורי של Microsoft Azure תוכלו לקבל את TimeClock 365 כשירות, בתשלום חודשי קבוע. כדי להעניק לארגון יכולות ניתוח חזקות יותר, התוכנה מתממשקת היטב עם תוכנת ה-CRM של מייקרוסופט.

TimeClock 365 מציעה למעסיקים את הכלי היעיל ביותר לאיגום המידע על שעות העבודה והפרויקטים אצלם בארגון. לצד זאת, השירות הוא שקוף לחלוטין וכל עובד זוכה גם הוא לראות את כל הפרטים הנוגעים לעבודתו. כך שומרת המערכת על תחושת בטחון ואמון של שני הצדדים, ומספקת בסיס לעבודה שוטפת יציבה ויעילה בארגון.

עופר פיבושביץ, מנהל אגף השיווק העסקי בבזק בינלאומי:  "עכשיו, אחרי תקופה מאתגרת, שמקומות העבודה והארגונים חזרו לשיגרה חדשה,  רבים מהעובדים מבצעים את עבודתם מהבית ובמקום ישיבות במשרד מתקיימות ישיבות וירטואליות. מנהלים נדרשים לקבוע דפוסי עבודה חדשים, כדי להגיע לתפוקות זהות לאלו שמשיגים מהעובדים כשהם נמצאים שעות רבות בכל יום במשרד. ההיערכות הזאת, הובילה חברות רבות לחפש אחר פתרונות מתקדמים לצורך שליטה ובקרה על העובדים שעובדים מביתם.

שירות TimeClock 365  הוא שירות יעיל חכם ופשוט,  אינטואיטיבי, ללא צורך בידע טכנולוגי ועם תמיכה מלאה. שלל התכונות כגון דיווח נוכחות מכל מקום, כולל מיקום ומשקפת מידע על העובדים בין אם הם עובדים מהבית, עובדי חוץ:  כגון שומרים, אנשי מכירות, טכנאים ועובדים היברידיים, התראות על עובדים מאחרים, תזכורות לדווח נוכחות ועוד, הופכים את השירות כעת, לכלי יעיל לניהול עובדים בכל מקום. לאחרונה גם הושקה אפליקציה המאפשרת התממשקות ל MICROSOFT של  TEAMSTimeClock 365 – for Microsoft Teams – שהיא מאוד נוחה וידידותית ותאפשר לנהל את נוכחות העובדים, בין אם הם עובדים מהבית, עובדי חוץ:  כגון שומרים, אנשי מכירות, טכנאים ועובדים היברידיים"

 לפרטים נוספים על שירות שעוני הנוכחות של TimeClock 365, צרו קשר עם מיכל  גולדשטיין: MichalGo@bezeqint.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם