מרכזיות מנוהלות – תעשו את מה שאתם עושים הכי טוב

תעשו את מה שאתם עושים הכי טוב

לפני שנים עבדתי בחברת פיתוח תוכנה קטנה בתחום ה-IT שסיפקה גם שירותי Outsourcing ללקוחותיה, לא אשכח את איש המכירות שאמר לי –"Do what you do Best outsource the rest".
אכן, כל חברה צריכה ללמוד להשאיר אצלה את פעילות הליבה שלה ולהשתמש בשירותים מעולים בשביל כל השאר.

מרכזיות מקומיות הן סוג כזה של פעילות – אין כיום סיבה טובה להחזיק אותן בארגון. פתרונות הענן המנוהלים הפכו היום ליעילים יותר ומאובטחים הרבה יותר מכל מערכת בתוך הארגון. זה לא הכול, כשהמרכזייה יושבת בענן, היא יכולה לתמוך בטווח רחב יותר של תקשורת ולתת שירות מתמשך ומקצועי.

 

מרכזיות מנוהלות

לפני כשנה ביצענו בבזק בינלאומי השקה שקטה למרכזיית ענן המבוססת על טכנולוגית סיסקו HCS  (Hosted Cisco Solution). המערך מושתת על Cisco Validate Design והוא הוקם, מתופעל ומנוטר 24/7 על-ידי שירותי המומחה בבזק בינלאומי. בעקבות הפעילות והניסיון שנצבר אנחנו יודעים בוודאות שעלויות הארגונים יורדות, העסקים נהנים מזמינות מלאה, המרכזייה מספקת שירותים שעד כה לא היו חלק ממרכזיית הארגון והכל מגובה. עם ההצלחה הזו, הגיע הזמן שכולם יוכלו ליהנות מהשירות.

בזק בינלאומי היא שותף Gold של סיסקו ובעלת הסמכת Master UC, ההסמכות הגבוהות ביותר של סיסקו. כך הפכה לספק היחיד בשוק שמציע ללקוחותיו פתרון שלם מקצה לקצה. שירותי המרכזיות שלה כוללים שירותי Collaboration, קישוריות לענן (אינטרנט) ומפ"א (וקווי טלפון ייעודיים). כל ארגון בוחר כיצד מתאים לו להתחבר לענן – בין אם בקו ייעודי, SSL-VPN או דרך ה-Expressway וכך להוריד ה-TCO של המערכת.
במקביל, בתור ה-ISP הגדול בארץ, לבזק בינלאומי יש את היכולת להשתמש בקו האינטרנט הקיים של הלקוח ולפצל אותו לטובת תעבורת Voice ו-DATA נפרדים.

המערך מאפשר שני שירותים עיקריים:

  • Collaboration– Voice & Video Conference
  • Contact center– מוקד עסקי

מערכת עם ערך מוסף

מערכות ה-HCS מתממשקות לכל המערכות האירגוניות, מאפשרות ניהול אתרים מרחוק, התקנה של תוכנות סופטפון, ניידות מלאה וגישה מאובטחת מכל מכשיר ומכל מקום. לצד שירותים אלה ניתן להוסיף פתרונות מותאמים לפי צרכי הלקוח. המערכת מאפשרת את הגמישות הנחוצה לבניית הפתרון המתאים ללקוח לפי צרכיו העסקים, אסטרטגיית ההמשכיות העסקית והתקציב התפעולי שלו. כל זאת בתשלום חודשי ברור וצפוי.

מאז הקמתה, המערכת עומדת על 100% Availability. היא כל-כך מצוינת שגם בזק בינלאומי עצמה עברה כולה לשימוש בענן ה-HCS.

למרכזיות בענן, מתלווה שירות ה-Contact center, המוקד העיסקי של ה-HCS, מהמתקדמים בעולם.

בזק בינלאומי מציעה עכשיו מחירים מיוחדים לארגונים המעוניינים במעבר ממרכזיית סיסקו ישנה למרכזייה שיושבת בענן המאובטח של בזק בינלאומי. 

למחירי ההצטרפות המיוחדים ופרטים נוספים על המערכת – פנו לשהם ברובנדר במייל: ShohamB@bezeqint.co.il

 

מאת: שהם ברובנדר, מנהל פתרונות CISCO בבזק בינלאומי

כתיבת תגובה