בזק בינלאומי משיקה את פלטפורמת ה WEBEX החדשה של Cisco בישראל * ניר וקשי, מנהל פעילות Cisco בבזק בינלאומי : "מדובר על מהפיכה של ממש בעולם התקשורת המאובטחת"
המציאות החדשה מחייבת שינוים מקיפים בפתרונות התקשורת של הארגונים השונים. התגברות העבודה מרחוק, הצורך לקיים פגישות מכל מקום ובכל זמן, והדרישה לפתרון גמיש ומאובטח – כל אלו הביאו את חברת Cisco לפתח את הפלטפורמה האופטימלית עבור כל ארגון: Cisco Webex Calling.
אז מה זה בעצם Webex Calling?
Webex Calling היא מערכת טלפון ארגונית שלמה בענן, עם כל היתרונות של מערכת טלפון PBX משרדית מסורתית ופתרון שיתוף פעולה צוותי, אשר מגיעה בחבילה אחת המוצעת באמצעות מודל מנוי גמיש עם ניהול מרכזי, אבטחה מקסימלית ורמת אמינות גבוהה. הפתרון מאפשר לארגונים להקים מערכי טלפוניה שלמים בזמן קצר, ללא צורך בהתקנות ושימוש במרכזיות פיזיות, תוך חיבור השירות החדש לפלטפורמה הקיימת עם שירות הוועידות החזותיות והצ'אט.
לפתרון השיחות הקוליות בענן של Cisco יש מספר יתרונות מובהקים:
- השיחות מאובטחות ומוצפנות, ומתבצעות על פני תשתית אמינה.
- הפתרון כולל פורטלים אינטרנטיים פשוטים לתפעול אשר מקלים את עבודתם של צוותי ה-IT.
- אפשרות לעבור לתקשורת בענן באופן מלא ולמנוע הוצאות גדולות.
- המומחים של סיסקו ובזק בינלאומי בקיאים ברגולציה ברחבי העולם, והמערכות עומדות בדרישות הרגולטוריות בכל השווקים הרלוונטיים.

ניר וקשי, מנהל פעילות Cisco בבזק בינלאומי, מסביר על היתרונות של שירות ה Webex החדש על פני פתרונות אחרים בשוק: "בשימוש בפלטפורמה הזו הארגון מגדיר באופן פשוט ומהיר את טווח ונפח השימוש שלו, ללא התעסקות בטיפול טכני פיזי כיוון שהכל מבוצע ישירות בענן. המערכת של Cisco תאפשר לכל ארגון להקים מערכי טלפוניה גדולים וקטנים בזמן קצר וביעילות שיא, ללא צורך בשימוש בטופולוגיה המסורתית של שרותי טלפוניה שכוללים שדרוגים, שימוש במרכזיות פיזיות, הסתמכות על שרתים פיזיים וכוח אדם שמטפל בשגרה בתחזוקת המרכזייה."
וקשי מציין כי סיסקו תאפשר להסתמך על הפלטפורמה הטלפונית שלה בענן וגם להתחבר לשירותים נוספים והלקוח יקבל ערכים מוספים של שירות שיחות וידאו וצ'אט, כך שכלל החומר שמשודר, עובר ומוצג – יישמר בענן באופן מאובטח.

לאילו ארגונים שירות ה Webex מתאים?
באמצעות המערכת של סיסקו, שמשמשת למעשה כמרכזיה וירטואלית לכל דבר, לא רק שניתן לבצע שיחות פנימיות של החברה דרך מרכזיית הענן, אלא גם שיחות חיצוניות לרשת הטלפון הציבורית.
פתרון ה Webex הוא למעשה פתרון All-in-one שמאפשר שיתוף פעולה מיטבי עם העובדים, הלקוחות והשותפים ללא הפרעות תקשורתיות, ויכול להתאים בקלות לכל גודל של חברה. בתור שותף זהב של סיסקו, בזק בינלאומי יכולה לבצע את כל שלבי ההטמעה – החל מאפיון הצרכים, דרך ההתקנה, ההגדרה הראשונית והתמיכה במהלך השימוש בשירות.
ניר וקשי מסכם: " Cisco Webex Calling הוא יותר מרק פתרון ענן מאובטח שמשדרג את רשת ה-PBX שלכם – מדובר על מהפיכה של ממש בעולם התקשורת המאובטחת בדמות פתרון כולל שירחיב את היכולות שלכם בכל הנוגע לעבודת צוות ויזניק אתכם לעתיד. הידע והניסיון של המומחים של בזק בינלאומי יכולים לעזור לכם לשלב בין פיצ'רים של שירותי ענן כדי למצוא את האיזון המושלם שיענה לצרכים שלכם בתחום התקשורת האחודה – בין שמדובר בתשתיות משרדיות, בפתרונות ענן, או בשילוב בין השניים."
רוצים לדעת עוד על פתרון Cisco Webex Calling?
אנחנו כאן בשבילכם – NirV@bezeqint.co.il