בפעם ה 13 ברציפות – בזק בינלאומי נבחרה כשותף GOLD מוביל בישראל של חברת Cisco

שמחים וגאים לבשר שחברת סיסקו העניקה לבזק בינלאומי את תואר שותף זהב (Gold Partner) זו השנה ה 13 ברציפות, על שנת שיא והישגים משמעותיים בפעילות המסחרית, השיווקית והטכנולוגית וברמת השירות ושביעות רצון הלקוחות.
בזק בינלאומי נבחרה לראשונה בשנת 2008 על ידי סיסקו העולמית כשותף עסקי מוביל ובתואר Gold Partner, ובמשך למעלה מעשור מובילה את הגידול במספר הלקוחות החדשים ובהיקף הפרויקטים האסטרטגיים, כמו גם הסטנדרט המקצועי הגבוה ואיכות השירות.

הבעת הוקרה זו מצטרפת להסמכת ה- Cisco Collaboration Master שהעניקה Cisco לבזק בינלאומי, זו השנה 12 ברציפות, אשר מהווה את ההסמכה הגבוהה ביותר שסיסקו נוהגת להעניק לשותפים עסקיים נבחרים ברחבי בעולם, ובזק בינלאומי הייתה בין החברות בודדות באזור EMEA והראשונה בישראל לקבל את הסמכה יוקרתית זו.

שיתוף הפעולה עם חברת Cisco התעצם בשנה החולפת עם מספר פעילויות מרכזיות בתחומי התקשורת, הענן ואבטחת המידע, במרכזם אירוע Rising To Innovation – כנס חדשנות מיוחד במהלכו הוצגו הפתרונות המובילים של בזק בינלאומי וסיסקו עבור הארגונים השונים המותאמים לעידן הנוכחי.

Rising To Innovation 21/6/21

ניר וקשי, מנהל פעילות Cisco בזק בינלאומי : "אנו גאים להיות לזכות שוב בהוקרתה של Cisco על עמידתנו בכל הקריטריונים המקצועיים ובסטנדרט הגבוה שהחברה מציבה לשותפיה ברחבי העולם.
בחירתנו כשותף GOLD מצטיין והחלטתה של Cisco לחדש את הסמכתנו כ- Collaboration Master ממחישה את שיתוף הפעולה האסטרטגי הפורה בין שתי החברות ומבטאת את מעמדה של בזק בינלאומי כחברה
מובילה בשוקי התקשורת וה-IT בישראל. במיוחד משמחת העובדה שסיסקו בחרה בבזק בינלאומי כראשונה לבצע הסמכת CSM אשר נועדה לשפר עוד יותר את השירות המסור של בזק בינלאומי כחלק מתפיסת הלקוח במרכז.
אנו בטוחים כי הסמכה זו, ועוד רבות שיבואו אחריה, יובילו את שתי החברות בשנה הקרובה לשבירת שיאים נוספים".

ניר וקשי, מנהל פעילות Cisco בבזק בינלאומי

רוצים להיות גם אתם חלק מההצלחה של בזק בינלאומי וסיסקו?
אנחנו כאן בשבילכם – ניר וקשי NirV@bezeqint.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם