ארגונים רבים זקוקים כיום לפתרונות תקשורת שיסייעו להם לחבר באותה רשת לקוחות, שותפים ועובדים תוך שמירה על תשתית רשת מאובטחת לניהול. יגאל רחמילביץ', מנהל פעילות HPE בבזק בינלאומי ועומרי שעיבי , מנהל השותפים בארובה ישראל, מציגים את פתרון Aruba Central שעוזר לארגונים השונים להקים שירותים אלחוטיים מתקדמים על מנת לשמר ולקדם חדשנות, תגובתיות ואבחנה מהירה.
אתגרי מחלקות ה IT בעידן ההיברידי
בעידן של ריבוי משתמשים וריבוי נקודות התחברות, ארגונים עסקיים נדרשים להיות יותר שיתופיים.
מחלקות ה- IT בארגונים מתמודדות כיום עם דרישות לביצועי רוחב פס מוגדל, ניהול ריבוי מכשירים ניידים חדשים, תוך הבטחת גישה לרשת, זמינות, ותאימות לתקנות.
במקרים רבים מחלקות אלו מתבקשות לקחת פיקוד אסטרטגי ולעבור מרשת אלחוטית בסיסית אל השלב הבא של ניידות עסקית, להגביר את שיתוף הפעולה הפנים ארגוני ואת הפרודוקטיביות, כדי לשנות את הדרך בה העסק פועל.
הצמיחה הגדולה בשימוש בסמארטפונים, טאבלטים, אפליקציות ענן ו IOT שינתה את האופן שבו עסקים פועלים – הסביבה המובילית החדשה הזו טובה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, ובשנה שעברה מגזין "פורבס" העריך כי עסקים אלה הכפילו את הכנסתם וייצרו פי שמונה יותר משרות מחברות שלא נקטו בגישה דומה.
פתרון רב עוצמתי לארגונים הזקוקים לעוצמה
Aruba Central הוא פתרון רשת ענן רב עוצמה המציע פשטות ללא תחרות עבור הרשתות של היום. בדיוק כמו מנצח על תזמורת, הפתרון של ארובה מספק נקודת שליטה אחת לפיקוח על כל היבט של רשתות LAN קוויות ואלחוטיות, רשתות WAN ו-VPN בקמפוסים, סניפים ומשרדים מרוחקים.
מערכת ניהול הרשת של ארובה מבוססת על טכנולוגית Cloud to Edge ומספקת למשתמשים שירותי ניהול, ניטור ובקרה – החל משלב הדאטה סנטר ועד לתפעול אצל משתמש הקצה, במעטפת תומכת רב-מערכתית הן ברמת החיבורים האלחוטיים, הן ברמת חיזוי תקלות וכלה באבטחת מידע.
מערכת ה Central בנויה על ארכיטקטורת שירותי מיקרו-ענן, מספקת את הדרישות הארגוניות למוביליות וגמישות, אך מונעת גם על ידי זרימות עבודה אינטואיטיביות ולוחות בקרה שהופכים אותה להתאמה מושלמת לחברות SMB עם צוות IT מוגבל.
שירות מקצה לקצה
"בזק בינלאומי נוקטת בגישה לפיה הלקוח תמיד במרכז, והוא צריך לקבל את הפתרון המוצרי ואת כל המעטפת שנלווית למוצר", אומר יגאל רחמילביץ', מנהל פעילות HPE בבזק בינלאומי. "אנחנו מחויבים להעמיד לטובת הלקוחות את כל השירותים, מהרמה הטכנולוגית וניהול אבטחת המידע ועד לרמת שירות הלקוחות ביומיום. כשארגון בוחר בבזק בינלאומי הוא מקבל מעטפת של פתרונות ברמה הטכנולוגית וגם ברמת השירות – וזה נותן לו שקט להתמקד באתגריו העסקיים. אם השנתיים האחרונות יזכרו כרגע בזמן שבו העולם התנתק מהכבלים, הרי שמערכת Aruba Central היא הפתרון שיכול לגרום לחזון האלחוטי להתגשם בצורה האופטימלית."
"סנטרל היא הרבה יותר מאשר מערכת לניהול רשת", מסביר עומרי שעיבי, מנהל השותפים של ארובה ישראל. "היא פלטפורמת שירותים בענן של ארובה, אשר מאפשרת ללקוח להתחבר באופן ישיר לרשת הארגונית, בכל זמן ומכל מקום – גורם המשמעותי שמאפיין את מערך העבודה בעידן ההיברידי".
היתרונות המרכזיים של Aruba Central
רחמילביץ' מרחיב על היתרונות הרבים שמציעה מערכת הסנטרל: "הרשת הארגונית כבר מזמן לא משמשת כמקור התחברות רק למחשבים במשרדים. לצד תוספות – כמו התחברות אלחוטית ממחשבים ניידים או ממכשירי הטלפון של העובדים – מספקת כיום הרשת מענה לאלמנטים אחרים: מצלמות אבטחה, דלתות אוטומטיות, מערכת בקרת חום, מערכת נוכחות, גלאי עשן ומכשירים אלקטרוניים שפועלים ברשת. כל אחד מההתקנים יכול להיות מקור לפריצה, ורמת האבטחה הגבוהה שמעניקה מערכת הסנטרל היא התשובה האולטימטיבית לאיומים".
אלמנט נוסף הוא ניטור באמצעות בינה מלאכותית. "המערכת מספקת חיווי בזמן אמת שהכל תקין ועובד כשורה, ומתריעה ברגע שהיא מזהה ערכים חריגים שיכולים להעיד שמשהו עומד להשתבש", אומר שעיבי. "לסנטרל יש יכולות AI שיכולות לנבא תקלות עתידיות, לפני שהמשתמש ברשת מאתר בעיה, מה שכמובן מטייב את חוויית המשתמש בצורה ניכרת. יכולות הבינה המלאכותית מאפשרות אבטחת רשת ומניעת טרור סייבר. המערכת יודעת לנתח התנהגויות של התקני קצה ולדווח אם ישנה חריגה מהנורמה המצופה".
רוצים לדעת יותר ? דברו אתנו:
יגאל רחמילביץ', מנהל פעילות Aruba HPE בבזק בינלאומי
YIGALR@bezeqint.co.il