איזו מערכת נתונים מאפשרת לכם להתפנות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם?

איזו מערכת נתונים מאפשרת לכם להתפנות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם? מחלקת ה-IT של חברת הביטוח איילון יצאה לבדוק.

כעסק צומח שגאוותו על שירות לקוחות ושקיפות, חברת הביטוח איילון נאלצה להשקיע רבות בטכנולוגיה כדי לתת לסוכניה את הכלים ואת הנתונים לקבל החלטות מושכלות. עם פרויקטים גדולים בקנה, איילון חיפשה פתרון חדש שיכיל את ההתפתחות המהירה שלה, יעניק לסוכנים אפשרויות עבודה נוחות ויהיה גמיש דיו כדי לאפשר שימושים מרובים ודרישות מגוונות מהמערכת.

חברת איילון היא אחת משש חברות הביטוח הגדולות ביותר בישראל. בשנים האחרונות איילון הציגה את נתוני הצמיחה המהירים ביותר בתחום, עם 1,200 סוכנים שהם ערוץ המכירה העיקרי שלה החברה מציעה ביטוחים מסוגים שונים, כולל ביטוחי חיים ובריאות לכ-6,000 ארגונים ומאות אלפי מבוטחים פרטיים.

 

השירות ללקוחות ולסוכנים הוא ליבת הזהות של איילון כחברה. לכן, החברה משקיעה רבות בבניית כלים ומאגרי נתונים שישרתו את רמת השקיפות והאמינות הגבוהות שהחברה דורשת מעצמה מול אותם מקבלי שירותים. היא מתגאה בגישה הנוחה שזוכים לה סוכני החברה והמבוטחים לנתונים שלהם – הם יכולים לצפות בדו"חות שונים, פירוט הפרמיות והתשלומים, צפי לפיצויים במקרים השונים ונתונים רבים נוספים.

 

האתגרים

  • הזרמה קבועה של מידע פיננסי פרטי ורגיש ודרישה לאבטחה גבוהה.
  • שימוש בטכנולוגיה ותחזוקה של למעלה מ-20 יישומים עסקיים ופתרונות ספציפיים.
  • שימוש באתר שלישי כ-DRP לטובת זמינות נתונים ושמירת גיבויים מלאה.
  • העמסת השרתים המקומיים בפעילות תעבורה בהתאם לצרכי ניתוח נתוני Big Data.
  • ניהול מרוכז של מערכות ואתרים וביצוע שינויים במערכות הליבה באופן מהיר ואפקטיבי.

 

העומסים

לאורך השנים איילון השקיעה הרבה בטכנולוגיה ותחזוקה של למעלה מ-20 יישומים עסקיים, ERP, BI ופתרונות ספציפיים שונים שהלכו ונוספו עם השנים לשרתי החברה. יישומים מתחייבים על מנת להצליח בהזרמה קבועה של המידע ואבטחתו, כראוי לרגישות הגבוהה של מידע פיננסי פרטי, אבל מעמסה על השרתים.

בהמשך לכך, כדי לוודא שהמידע תמיד זמין, החברה השתמשה ב-DRC; כדי להגביר אבטחה היא הוסיפה אתר שלישי עליו נשמרו גיבויים מלאים ועותקים של כל הנתונים והמידע; כל אתר מקומי התחבר ל- multi path SDH network באמצעות טכנולוגית SSL VPN; וכחלק מכל אותו מאמץ להנגיש את השירות הטוב ביותר ברמת שקיפות נאותה, השתמשה איילון בטכנולוגיות ניתוח ביג-דאטה מבוססות Hadoop, כדי לגלות סיכונים ומגמות בנתונים, ולשפר את הצעותיה ללקוחות ולסוכנים.

כל הרשימה הארוכה הזו – על שרתים מקומיים שהלכו והועמסו בפעילות ובתעבורה.

 

תהליך חיפוש הפתרון

תעבורת הנתונים הגדלה והולכת הביאה את מחלקת ה-IT לפצוח בפרויקט שדרוג ליבת תשתיות התקשורת והרשת בחברה. "העלייה הקבועה בתעבורת הרשת לאורך השנים האחרונות הובילה אותנו לאט-לאט להבנה שהגיע הזמן לשדרג את הרשת עבור האתגרים הבאים שלנו", מסביר אלדד עומר, מנהל IT של איילון. "רצינו פתרון טכנולוגי שיהיה קל לניהול, יציב ואמין לאורך זמן עם ספק שיש לו חזון לטווח ארוך שמתאים לחזון שלנו".

 

עומר והצוות שלו הריצו בדיקות מפורטות על פתרונות החל מאוויה, דרך סיסיקו וג'וניפר ועד ARISTA. "בחנו את כל ההיבטים של הטכנולוגיה", אומר עומר, "ושאלנו את עצמנו – האם הספקים הללו מוכנים לדור הבא של מרכזי הדאטה?"

 

על בסיס השילוב בין רמת הביצועים, שימוש בסטנדרטים פתוחים וחזון לטווח ארוך, איילון שדרגה את המערכות שלה למערכת 7050 מתגים של ARISTA על הענן של בזק בינלאומי. "לצוות שלנו היה ניסיון רב עם מוצרים של אוויה וסיסקו, אך בחרנו את ARISTA במהירות רבה וללא היסוס, בזכות הנתונים הברורים. האנשים הטכניים שלנו התרשמו במיוחד מקלות הניהול שמציעה ARISTA ומכך שכבר במהלך הבדיקות יכולנו לעשות שינויים משמעותיים שבמערכות רבות היו לוקחים הרבה יותר זמן".

 

בנוסף, בחרה איילון גם ב- CloudVision למירכוז הניהול של פעילויותיה ולהעברת פרויקטים רבי-נתונים לפלטפורמה של ARISTA. "יש לנו עכשיו את התשתית המערכתית שמאפשרת לנו תמיכה במטרות העסקיות שלנו ואנחנו מוכנים לעתיד", מסכם עומר.

 

תוצאות המעבר

  • הרחבת יכולת התעבורה של מערכות התקשורת
  • ממשק ניהול קל ונוח
  • פתרונות מערכתיים מתקדמים יותר שצורכים פחות אנרגיה
  • פחות עיכובים ברשת
  • תעבורה אמינה יותר
  • מקום לגדול

 

רוצים לשמוע עוד על הפתרונות המתקדמים ביותר בעולם לעסקים צומחים?

דברו עם גל אראל ב: gala@bezeqint.co.il

כתיבת תגובה