סקירת פתרונות ARISTA על ידי מומחי בזק בינלאומי

בזק בינלאומי הינו שותף Elite היחיד בארץ של ARISTA. בשנה האחרונה הטמיעה בזק בינלאומי  מערכות ARISTA בפרויקטים משותפים רבים.

כינסנו את המומחים של בזק בינלאומי וראיינו אותם על היכולות והיתרונות של מוצרי ARISTA.

לאחר שכבשה את פסגת המתגים והנתבים – חברת Arista החליטה שהגיע הזמן לפתור בעיה רחבה יותר. בשנה האחרונה, באמצעות כמה רכישות ופיתוחים אסטרטגיים, יצרה Arista מערכת Software Driven Cloud Networking – המגדירה מחדש את הרשת הארגונית באופן המאפשר ניהול אחוד של הענן הציבורי, הדאטה סנטר וה-On prem. ממשק אחד עם תצוגת מערכת בזמן אמת, ניטור וניהול עומסים.

האתגרים שמנמ"רים צריכים לקחת בחשבון והיתרונות ש ARISTA מספקת להם?

חברות הטכנולוגיה מבינות היום שארגונים לא רוצים לדעת מה קורה מתחת לרובד העבודה שלהם. הצליל הכי חשוב שעובדים ומנהלים רוצים מהרשת הוא – שקט. עם זאת, ברור לכולם שכל ה-productivity תלויה ביכולת לייצר את השקט המבורך הזה. מערכות התקשורת החדשות אדישות לשירותים הפיסיים עליהם הן רצות, ויודעות לנתב עומסים, מידע, שירותים והרשאות לפי הצורך של העובד או הלקוח המסוימים שנמצאים מולן. ומספקות מס' יתרונות:

  • גמישות – הרשת, בין אם היא נמצאת בדאטה סנטר, בארגון או בענן הציבורי צריכה לאפשר התרחבות וצמצום לפי הצורך. חברות ששולחות דו"חות רבעוניים לכמות גדולה של נמענים, צריכות רשת המאפשרת צמיחה באותו יום עבור כל הגולשים, וצמצום מאוחר יותר על-מנת לחסוך בעלויות.
  • נראות – visibility בין ה- Compute על הענן הפרטי, למיילים על הענן הציבורי והחומרים שנשארים on prem… על מנת להימנע מהצורך לאתר תקלות רשת… ועד איזה לוג מחזיק את האוצר שמסביר איך לצאת מהפלונטר. צורך זה של המנמ"ר נפתר באמצעות אותו ממשק אחד שמציג את כל הרשת.
  • הרשאות מכל מקום – השימוש בכל האפליקציות והמידע תלוי במערכת היררכית של הרשאות המחוברת לתפקידים השונים ולעובדים המאיישים כל תפקיד. עם המעבר לעבודה ממכשירים שונים בזמנים שונים, הרשת צריכה להתגמש ולהתאים את עצמה לאדם ולתפקיד, במקום למכשיר המוכר.

הפתרונות

פלטפורמות המיתוג (switching) והניתוב (routing) של Arista מגדירות מחדש את השילוב בין גמישות, יתירות (Redundancy) וביצועים גבוהים של 10-100 ג׳יגה לשנייה לסביבת ה-Data Center. הדגש על פלטפורמה פתוחה מאפשר בסיס לתכנות רשת שיתמוך באתגרים השונים.

  • הגדרת עדיפויות לרשת באופן שמשאיר את הפעילות מותאמת לצרכים ולהרשאות, גם במקרים של תשתיות רעועות. אם ספק מקומי או מתג מסוים לא עובדים, הרשת תנתב את עצמה אחרת ותודיע על המקומות המדויקים בהם נדרשת תשומת לב, ללא הפרעה למהלך העבודה התקין.
  • Real Time Telemetry – ניטור עומסים בזמן אמת בשילוב בין קמפוס LAN לבין הדאטה סנטר. כולל ניהול וניטור רשת ה-WiFi בארגון.
  • Real Time Visibility – ממשק המספק ראות מושלמת אל תוך כל חלקי הרשת האירגונית ביחד, בלי הצורך להשתמש במערכות שונות עבור עננים ואתרי אחסון שונים. המערכת מתממשקת היטב לכל פתרון ואגנוסטית לחלוטין לגבי החומרה.
  • Load Balance – ניהול עומסים מלא ואוטומטי לפי הגדרות מוכנות מראש, המאפשרות למערכת להוסיף ולצמצם שרתים לפי הצרכים המשתנים.
  • צמצום והתרחבות – הממשק האינטואיטיבי מאפשר לכל בעל סמכות להוסיף שרתים ואפליקציות לפי הצורך בלי להטריד צוותי IT, או להסתבך עם הגדרות מורכבות.
  • APIs – חיבור פשוט ואינטואיטיבי לכל מערכת ושירות קיימים.
  • Identity – הרשת מזהה כל עובד ומאפשרת לו נגישות לכל ההרשאות, הפתרונות והאפליקציות שלו בכל נקודה ברשת על פני הגלובוס. וזה – הפתרון לחידה שלנו.

 למי מתאימה המערכת?

מדובר במערכות פרימיום המתאימות לארגונים עם תעבורת רשת גדולה במיוחד. את כל החבילה הזו Arista יודעת לארוז בממשק אינטואיטיבי ומעבר נתונים יעיל ומנוטר. על פי גרטנר, Arista מוערכת מאד על ידי לקוחות בסביבות רחבות היקף "הדורשות תשתיות מתוכנתות שמשתלבות עם פתרונות תוכנה של צדדים שלישיים". גרטנר הוסיפו שהם "מאמינים שהחזון ומפת הדרכים הטכנולוגית של Arista מספקים רמה גבוהה יותר של מיכון ומדיניות אחידה בעולם הרישות בסביבה מרובת עננים".

 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים, מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות תיבת המייל OferF@bezeqint.co.il

 

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם