בזק בינלאומי משיקה קול סנטר בענן – יעיל, חסכוני ובעיקר משתלם

על רקע הדרישה לעבודה מרחוק מציגה בזק בינלאומי פתרון אידיאלי לעסקים קטנים ובינוניים: קול סנטר בענן ● המוקד החדשני מבוסס על מרכזיות הענן של Ericsson LG והטכנולוגיה של קולטק ● השירות מציע חיבור למרכזיית הענן של בזק בינלאומי, ומאפשר ללקוח אינספור פעולות חכמות במחיר שפוי

השינויים שנכפו על העולם בעידן הקורונה הובילו חלקים עצומים מהמשק לעבודה מהבית. על רקע זה משיקה בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, פתרון של מוקד טלפוני בענן המותאם ללקוחות קטנים ובינוניים הנדרשים להתאים את עצמם למציאות החדשה של עבודה מהבית ולפתרונות ניהול העבודה והעובדים מרחוק.

"ה-Call Center בענן מציע שירות ייחודי בשוק התקשורת הישראלי", מסביר שבי אשר, מנהל מחלקת מרכזיות (Unified Communication) בבזק בינלאומי, "יש כאן פיתוח מיוחד שמבוסס על שילוב בין מרכזיית הענן של Ericsson LG  לטכנולוגיה המתקדמת של חברת קולטק"

הפיתוח החדש מאפשר לקיים מוקדי תקשורת בסטנדרט שהיה זמין עד כה לגופי ענק, תוך שימוש באפליקציות מתקדמות המאפשרות להגדיל את השליטה והריכוזיות בעבודת המערכת וליהנות מאבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד. בין עשרות הפיצ'רים המיוחדים שמציעה המערכת ניתן למנות פעולות כגון הקלטת שיחות, אחזור מהיר של ההקלטה; הקלטת מסכים המתעדת את פעילות נציגי השירות במסך; ניהול קמפיינים של שיחות יוצאות; סרגל כלים עשיר בתכונות, פתיח אישי לכל נציג; מערכת בינה עסקית (BI) המאפשרת הפקת נתונים ואנליטיקה מתקדמת תוך שימוש בכלים ניהוליים בסטנדרט גבוה; וכמובן – מודול עבודה מהבית, המאפשר לקיים שליטה מלאה בכל תכונות המערכת מכל מקום שנבחר.

שיתוף פעולה עם Ericsson LG  
"הטכנולוגיה שלנו מספקת כבר שנים פתרונות קול סנטר לחברות המובילות במשק הישראלי", אומר אייל חדד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קולטק, שבין היתר עובדת עם ארגוני ענק כמו שירותי בריאות כללית, מנורה מבטחים, אלקטרה וחברות עם מוקדי שירות ומכירות המתפעלות עשרות ומאות נציגים בו זמנית.
"האתגר היה להעביר את היתרונות של המערכת לעבודה ב Scale  קטן יותר ולייצר מוקד יעיל גם לעסקים קטנים יחסית עם יכולות של מוקד גדול", מוסיף אייל חדד. " ולחברם למרכזיות הענן של Ericsson LG".

מוקד מקצועי שמחובר לעובד בבית או בדירה
השינוי שה-call center בענן מאפשר לבעלי העסקים לבצע בתפעול מוקדי התקשורת שלהם עצום. מסביר שבי אשר "כשמדברים על זה שבעידן הקורונה מוקדנים נאלצו לעבור לעבודה מרחוק שוכחים לרוב את המנהלים. בעל החברה או מנהל המוקד יוכלו לעבוד מהבית ולצפות בעדכונים בזמן אמת בדשבורד: האם העובד מתחבר מהבית או מהמוקד, מתי הוא סיים לעבוד, באיזה שלב הוא היה זמין ומתי הוא פספס שיחות, כמה שיחות הוא קיבל, כמה זמן הוא דיבר בכל שיחה. וכמובן אפשר גם לבדוק את השיחה עצמה".

יש גם אלמנט משמעותי של ניטור העבודה: "המערכת מאפשרת לתפעל חיוג חזרה אוטומטי לשיחות שלא נענו, שיהיה מבוסס על ניהול לוחות הזמנים של הצוות. מדובר בייעול בעבודה, חדשנות עסקית, שליטה מרכזית, אוטומציה וריכוז משאבים, והכל מבלי שהארגון יזדקק להשקיע בציוד נוסף".
מודול העבודה מהבית מאפשר למוקדנים להשתמש בציוד הפרטי שלהם כדי להתחבר למערכת, וזאת בניגוד למקובל במערכות תקשורת המחייבות הצטיידות בטלפוניה חכמה שעלותה עשויה להגיע למאות ואפילו אלפי שקלים לטלפוני IP.
"המודול החכם מאפשר חיבור למערכת באמצעות קו ביתי נייח או טלפון סלולרי, ללא תלות בחיבור באינטרנט", אומר אייל חדד ומסביר את המשמעות הקריטית לעבודה השוטפת: "גם אם בני הבית מצויים בסשן זום שמכביד על הרשת הביתית, או אם יש ניתוקים בתקשורת, זה לא יפגע בעבודת המוקד".

דגש על אבטחת מידע של העובדים בחברה ובבתים
יתרון נוסף שנובע מכך שהחיבור המרוחק לא דורש התחברות לרשת האינטרנט, יתרון סופר קריטי בימים של מתקפות סייבר על ישראל: אבטחת מידע. "ברגע שהעבודה נעשית תוך חיבור למערכת מבלי להיחשף לרשת האינטרנט רמת אבטחת המידע עולה פלאים", אומר אייל חדד, "המידע שמועבר בשיחות לא יכול לגלוש החוצה, שזו סכנה משמעותית כשמדובר בשימוש ברשת ביתית לא מאובטחת. זה יכול להיות משמעותי בארגונים שהמוקד שלהם מבצע עסקאות, סולק כרטיסי אשראי או מעביר מידע רפואי חסוי ".

עופר פיבושביץ, מנהל אגף השיווק העסקי מסכם "השקנו CALL CENTER בענן שמתאים בדיוק לאלפי מרכזיות ה LG שהותקנו בעשור האחרון בישראל.  בחרנו בפתרון גמיש וחסכוני שמתאים לארגונים קטנים ובינוניים ויספק להם יתרונות של מוקד חכם בענן, ברמת מחירים שפויה ובסטנדרט שלא היה נגיש עד כה"

המידע בחסות בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, המספקת פתרונות IT מקצה לקצה לארגוני ענק ולגופים קטנים ומתמחה בפתרונות פס רחב לכל טכנולוגיה

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות תיבת המייל: AlonE@bezeqint.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם