בזק בינלאומי מרחיבה את מערך Azure Cloud Experts

בזק בינלאומי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם iTeam Solutions ● יבצעו במשותף פרויקטים מבוססי טכנולוגיית הענן Microsoft Azure ● לחברת iTeam ניסיון רב בביצוע פרויקטי ענן בארה"ב ● מכירות Microsoft Azure צפויות לגדול בכ-30% ב-2021

בזק בינלאומי, חברת התקשורת וה-IT הגדולה בישראל, מרחיבה את היצע שירותי הענן והחל משנת 2021 תתמקד בפרויקטים ובשירותי ענן מנוהלים של Microsoft Azure. בזק בינלאומי חתמה ותאחד כוחות עם חברת iTeam Solutions – חברה ישראלית בינלאומית, המתמחה בפרויקטים המבוססים על טכנולוגיית ענן.

מיה לוביץ, מנהלת מחלקת Cloud Business של מיקרוסופט בבזק בינלאומי.

"שוק התקשורת הגלובלי משתנה עם המעבר לעבודה מרוחקת, והדרישה לשירותי ענן מאובטחים ומנוהלים עולה", אמרה מיה לוביץ, מנהלת מחלקת Cloud Business של מיקרוסופט בבזק בינלאומי.
"בזק בינלאומי הינה שותף אסטרטגי של מיקרוסופט – Microsoft Gold Cloud Platform Partner – ורואה הזדמנות לארגונים המובילים במשק לשדרוג המערכות ולמעבר לפתרונות ענן מתקדמים. כהחלטה אסטרטגית החלטנו לחבור ל-iTeam Solutions, שמביאה עימה ניסיון רב בהטמעת מערכות הענן של מיקרוסופט באירופה ובצפון אמריקה, והיא תשמש כחטיבת ה-Delivery של בזק בינלאומי בעולם ה-Microsoft Azure.

ניסיון אמריקני, אימפקט מקומי

אלי יופית, מנכ"ל iTeam Solutions.

במהלך השנים האחרונות בנתה iTeam Solutions (שהיא Microsoft Partner), בניהולו של יזם ההיי-טק הישראלי אלי יופית, מעמד מרשים ברחבי העולם. החברה זיהתה מבעוד מועד את הדרישה הגוברת לשירותי Public cloud, והפכה לשחקנית משמעותית בשוק הצפון אמריקני. זרוע של החברה הפועלת בקנדה מספקת שירותים לגופי ענק כמו משרד האוצר הקנדי, ענקיות תקשורת כמו בל (Bell) האמריקנית ורוג'רס קומיוניקיישנס (Rogers), חברת התקשורת הגדולה בקנדה.
לצד הפריחה בשוק הצפון אמריקני והשוק האירופי, מיעטה iTeam Solutions בפעילות בישראל. "חבר שמכיר את המוניטין שלנו אמר לי שאנחנו ישנים בעמידה", סיפר יופית. "את הניסיון העצום שצברנו בשירותי ענן ברחבי העולם, נביא ללקוחות בזק בינלאומי. אחרי הכל, אין הרבה חברות שהתמחו במיקרוסופט אז'ור באמריקה ויכולות לתת כזה אימפקט בישראל".

הענן הנכון בזמן הנכון  

"Move to virtual office", סיכמה לוביץ את אחד ההיבטים האקטואלים לצרכים העכשוויים. "בשנת 2020 אנשים עברו לעבודה מהבית והארגונים נדרשו לספק פתרונות לעבודה מרוחקת ומאובטחת, שמאפשרת שיתופיות כלפי פנים ושיתופיות חוץ ארגונית. עולמות ה-cloud של מיקרוסופט נועדו בדיוק לזה. כשכמובן, הדבר המרכזי שארגונים מבקשים לקבל עליו מענה הוא אבטחת המידע – בעיקר בארגונים שעברו לעבודה מרחוק בלי להיערך לזה כראוי". וכאן בא לביטוי היתרון העצום של פתרונות הענן המנוהלים, "ארגונים מעדיפים להעלות הכול לשירות מנוהל בענן ולא להידרש לשרת במשרד שבו צריך להשקיע באחזקה ובאבטחה, וכמובן גיבוי וגם DR", אמרה.

מספקים חבילה מלאה

"הערך שלנו הוא היכולת וההיכרות עם ארגונים מכל הסגמנטים ולבצע מיפוי של הצרכים והיכולות" אמרה לוביץ. "אנחנו מספקים שירות של Assessments, Cost Optimization Hybrid infrastructure establishment, Migration to cloud, Log analysis & Monitoring, DR As A Services, 24/7  Support".

"שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי יספק מענה לחזון האסטרטגי של מיקרוסופט, המספקת פלטפורמות מגוונות לארגונים בתחומי פעילות שונים", הסביר יופית. "כשארגון משמעותי רוצה לעשות טרנספורמציה דיגיטלית, הוא צריך שותף שמכיר לעומק את פתרונות הענן הרלוונטיים בשבילו. מיקרוסופט בנו את הטכנולוגיה שלהם בהתאמות לתעשיות ספציפיות: פיננסים, תקשורת, מסחר וכדומה. המיקוד הזה דורש התמקצעות ספציפית והיתרון של iTeam Solutions הוא היכולת להביא צוות של 45 ארכיטקטים בעולמות ה: INFRA, Devops, Big Data, AI, IoT, DC Migration, שפועלים בתחום כבר שנים ומכירים את הנושא לעומק".

"אנחנו גוף טכני שמגיע מעולמות Multi Cloud", ציין יופית. "יש לנו ידע וניסיון בעבודה עם כולם – AWSגוגל (Google), יבמ (IBM) ומיקרוסופט. אחד הדברים שראינו בשוק הישראלי זה שלקוחות התקבעו על פלטפורמות ענן מיושנות וחוששים להתקדם. אנחנו מכירים מבפנים את החוזקות והחולשות של כל העננים המתחרים, ויודעים לתת מענה לפרמטר שיש באמזון או בגוגל, גם בשירותי הענן של Microsoft Azure. עם יכולת המיגרציה שלנו והניהול המאובטח של בזק בינלאומי, זה הפתרון הכדאי והמתקדם שניתן לקבל כיום".

רון גלב, סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים ועסקים גלובליים בבזק בינלאומי.

רון גלב, סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים ועסקים גלובליים בבזק בינלאומי, סיכם: "בזק בינלאומי במהותה היא חברה שמספקת שירותים מנוהלים ללקוחותיה שנמצאים בליבת העשייה שלנו כ-ISP, ולכן השותפות שלנו עם חברת מיקרוסופט בעולמות הענן הציבורי היא טבעית עבורנו. יש לנו נכסים משמעותיים עבור לקוחותינו שמספקים מענה מלא בפתרונות ה-hybrid IT, לרבות פתרונות תקשורת וקישוריות מתקדמים בישראל ובעולם, שירותי חוות שרתים מתקדמים ושירותי אבטחת מידע.
החיבור לחברת  iTeam, בשילוב העוצמות של בזק בינלאומי, יעצימו את הערך המוסף שלנו ללקוחותינו בתקופה עסקית כל כך מאתגרת".

המידע בחסות בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, המספקת פתרונות IT מקצה לקצה ומתמחה ביישום פתרונות הענן של Microsoft Azure

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות תיבת המייל  MayaCo@bezeqint.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם