אומרים שלום לטלפון הציבורי גם בכלא

בזק בינלאומי פיתחה טלפון ציבורי חכם לשימוש אסירים בבתי כלא עם מכסת דקות ואפשרות להגביל את יעדי השיחות היוצאות

הטלפונים הציבוריים של בזק יצאו כבר מזמן מחיינו, כאשר לרוב אזרחי המדינה יש טלפון סלולרי אחד לפחות, מה שהפך אותם למיותרים כמעט לחלוטין.

בימים האחרונים קרס גם המעוז האחרון בו עוד נותרו הטלפונים הציבוריים המיתולוגיים עם כרטיס הטלכרד – בתי הכלא. חברת בזק בינלאומי פיתחה טלפונים ציבוריים חכמים שהותקנו לאחרונה בכלא הצבאי והותאמו לשימוש גם לבתי כלא אזרחיים.

הטלפונים החכמים מאפשרים הקצבת מכסת דקות יומית או שבועית לכל אסיר אותה הם גם יכולים לצבור. בניגוד לטלפונים הציבוריים הישנים עם הטלכרד, הטלפונים החכמים יכולים להחריג מספרים ממכסת הדקות כך למשל אסירים יוכלו לדבר באופן חופשי עם עורכי הדין שלהם או בני משפחה, על פי החלטת מפקדי הכלא.

המערכת החכמה שמפעילה את הטלפונים הציבוריים ופותחה על ידי בזק בינלאומי, יכולה גם לחסום שיחות למספרים מסוימים ובכך למנוע הטרדות של עדים או מתלוננים וכן למנוע גישה לשיחות לחו"ל.

טלפון ציבורי חכם

הטלפונים הציבוריים החכמים יכולים לשמש גם ככלי ענישה לאסירים עם התנהגות רעה – מפקדי הכלא יכולים להחליט על קיצוץ מספר דקות השיחה של אסירים בעיתיים או שלילה מוחלטת של דקות שיחה או לחלופין תגמול הכלוא על ידי יכולת הוספת דקות לכלוא על רקע התנהגות טובה. המערכת החכמה יודעת לזהות את הכלוא ולהקצות לו את מס' הדקות העומדות לרשותו, להתריע בפניו לפני ניתוק שיחה, ניטור ובקרה על ניסיונות הונאה ולבצע הקלטת שיחות באישור בית משפט.

פתרון הטלפון הציבורי החכם פותח על מערכת Breeze  AVAYA המאפשרת תשתית לפיתוח אפליקציות חכמות. הפתרון כאמור זוכה להתעניינות בבתי כלא אזרחיים בישראל ובחו"ל.  

פרויקט הטלפון החכם והטמעתו על ידי בזק בינלאומי בכלא זיכתה את החברה בפרס בתחרות ה- IT AWARDS שנערכה בחודש האחרון על ידי מערכת אנשים ומחשבים פורטל חדשות ההי-טק המחשוב והטלקום המוביל בישראל.

רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילכם,
איל יחיא, מהנדס Unified Communication בבזק בינלאומי  Eyaly@bezeqint.co.il

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם