מהפיכת הטלפוניה ברשת אורכידיאה

רשת המלונות אורכידיאה הלכה והתרחבה. עוד ועוד מלונות התווספו לקבוצה וקיבלו את חותמת היוקרה של הרשת. השינויים המהירים בגודל הרשת הצריכו בנייה של תכנית התייעלות והתכנית מיפתה צורך דחוף לשפר את הקשר לאורח ואת תהליך הזמנת החדרים. הצרכים הגדלים כבר לא התאימו למרכזיות המקומיות שפעלו בכל מלון בנפרד.

 

האתגרים

ככל שהתווספו מלונות לקבוצה וקיבלו את חותמת היוקרה של הרשת, כך הלכה התעבורה וצמחה.  תכנית ההתייעלות כללה את הצורך הדחוף לשפר את הקשר לאורח ואת תהליך הזמנת החדרים.

הצרכים הגדלים כבר לא התאימו למרכזיות המקומיות שפעלו בכל מלון בנפרד. תעבורת הטלפוניה, והקשר הצומח בין מלונות הרשת, הביאו את אורכידיאה לאחד את כל מערכות הטלפוניה והמלוניות למערכת אחת, המותקנת באתרDR  של בזק בינלאומי.  החלטה שהביאה לחסכון רב בעלויות.

 

ממערכת מלונאית למרכזייה אחת

ברשת מלונות אורכידאה פעלה מרכזיית טלפונים של iPECS Ericsson-LG, מערכת מלונאית ושרת מידע של המלון. מרכזייה נפרדת לכל אחד משבעת בתי המלון. הפתרון היה להעביר  את הרשת למערכת מרכזית אחת, הכוללת: מרכזייה טלפונית מגובה בקיבולת 2,000 מנויים, תוכנה מלונאית מרכזית לכל הרשת ומוקד טלפוני אחד, שמשרת את כלל אורחי המלון.

תקציר:

  • העברת כל מערכות הטלפוניה בבתי המלון למערכת אחת.
  • הפעלת מוקד טלפוני, המבוסס על פתרון של חב' אספייר, ומרכז את כל הפניות מבחוץ ומבפנים של לקוחות המלון.
  • הפעלת כל בתי המלון על שרת אחד עם תוכנת בתי מלון (פתרון מלונאי בשם אופטימה).
  • הפעלת רשת המתבססת ברובה על טכנולוגיית IP, והשאר בפתרון דיגיטאלי.

 

פתרון אחד לכל הרשת

מלונות אורכידיה שילבו את פתרון בזק בינלאומי בתוכנית הצמיחה שלהם. בעזרת הניסיון, הידע והתשתיות של בזק בינלאומי העבירה רשת מלונות אורכידאה את כל הפעילות למערכת מרכזית אחת מנוהלת (Private Cloud).

כל מה שעושה צוות המלון באמצעות הטלפון – הזמנות לכל הרשת, מוקד שרות לאורח, פתרון טלפוני וניהול לכל בית מלון… כל אלו נכנסו תחת מערכת אחת. קווי החיוג של כל בתי המלון נוידו גם הם וחוברו למערכת אחת לספק אחד.

איחוד המערכות מאפשר לבעלי המלון שליטה ניהולית, חסכון בהוצאות וחיסכון בנדל"ן. בנוסף לכל אלה – המערכת המאוחדת מגובה לכל מקרה של תקלה ומאוחסנת ב-Data Center של בזק בינלאומי.

 

הפתרון כולל:

  • שליטה ניהולית מרכזית על כלל המערכות.
  • חסכון בהוצאות רכש וחיסכון בנדל"ן.
  • חסכון בתחזוקה שוטפת.
  • שיפור בשרות ללקוח, בכל נקודת זמן.
  • מערכת מגובה במקרה של תקלה.
  • אכסון ב-Data Center של בזק בינלאומי.

 

עם הפנים לעתיד

הפתרון שנמצא משתלב היטב בתכנית הצמיחה של הרשת – בזכות הענן של בזק בינלאומי יכולה רשת התקשורת להתרחב ככל שנחוץ.  כעת יכולה רשת מלונות אורכידיאה להתפתח תוך השקעה בפעילות האחת החשובה ביותר שהיא יודעת לתת – שירות מעולה לאורחיה.

 

האם פתרון של מרכזיות מנוהלות יכול להתאים גם לארגון שלכם?

דורון אלוני  ישמח לשוחח איתך ולבדוק את האפשרויות- dorona@bezeqint.co.il

כתיבת תגובה