בזק בינלאומי הוסמכה כספק שירות HPE

לאחר עבודה משותפת רבה, בזק בינלאומי הצטרפה לרשימה מצומצמת של ספקי שירות רשמי של חברת Hewlett Packard Enterprises (HPE). שיתוף הפעולה החדש יאפשר לבזק בינלאומי לתת מענה שירותי וטכני, כולל התקנות, למוצרים רבים ומגוונים. בעקבות המהלך, בירך אריאל רוזמרין, מחטיבת השותפים העסקיים ב-HPE: "אין ספק שלבזק בינלאומי יש יכולות וטכנולוגיות מאוד טובות בתחום השירות, כששני יתרונות גדולים נוספים שלה הם פריסת הלקוחות של בזק בינלאומי והרצון להתפתח. בזק בינלאומי היא חברה מאוד מקצועית, ושיתוף הפעולה בינינו הוא צעד מאוד חשוב, מתוך הסכמה אסטרטגית בין שתי החברות להמשיך ולהתרחב יחד".

מנהל תחום השירות הטכנולוגי של בזק בינלאומי, אלי סאיג, מסביר איך השגת סטטוס זהב כספק שירות של HPE מאפשר להציע ללקוחות שלו מערך תקשורת יעיל, אמין ומשתלם כלכלית.

כמי שנמצא בתעשייה הזו מ-1994, אלי סאיג ראה את הענף צומח ומשתכלל, ומבין היטב את עולם התקשורת והמידע (ICT). בארבע השנים האחרונות הוא עובד בבזק בינלאומי, ומתפקידו כמנהל תחום השירות הטכנולוגי של החברה, הוא יודע להצביע על הפתרונות שבזק בינלאומי מסוגלת לספק ללקוחותיה, ובפרט דרך שיתוף פעולה עם ענקית בשוק ה-ICT הבינלאומי — HPE. יצאנו לברר איתו איך עומדים בדרישות המשתנות של השוק ומייצרים שיתוף פעולה שמכתיב את סדר היום של התעשייה.

HPE היא מהיצרניות הגדולות בעולם של מערכות ICT מקצה לקצה. היא מפתחת תשתיות טכנולוגיות מידע (IT) שכוללות שרתים משלה, מערכי מיחשוב, מערכי תקשורת, מערכי איחסון, הכול.

ספר על היתרונות של מערך התקשורת שבזק בינלאומי מציעה בפרט דרך העבודה שלה עם HPE.

המערכות של HPE כוללות כמה יתרונות מרכזיים:

  • מערכת של קצה לקצה, שמספקת מענה שלם לאירגון.
  • מדובר במערכות מאוד מתקדמות ואמינות, כך שהסיכוי לתקלה בחומרה או בתוכנה מאוד נמוך.
  • גמישות גבוהה המאפשרת לבנות מערך מותאם לכל צורך.
  • משתלם כלכלית, בין השאר בגלל האיכות והיכולת לסמוך עליו מרגע ההקמה.

איך בעצם נוצר שיתוף הפעולה הזה בין בזק בינלאומי ו-HPE?

הרצון לעבודה משותפת הגיע משני הצדדים: HPE זיהו בבזק בינלאומי גוף תקשורת איכותי ואמין, ואנחנו הכרנו את HPE כיצרן עם מוצרים וטכנולוגיות ברמה גבוהה. לכן השקענו בשיתוף הפעולה הזה הרבה משאבים.

ההחלטה לחבור ל-HPE כללה למידה של כל דיסיפלינות החברה, כך שהיום אנחנו יודעים לתת שירות מלא על המוצרים של HPE: גם כמהנדסים שאחראים על הקמת הרשתות והתשתיות שעליהן יעבדו; גם כאנשי מכירות שיודעים להציע את השירות הכי נכון לכל לקוח; וגם אנשי השירות הטכנולוגי שיספקו פתרונות במקרים שהלקוח זקוק לעוד הדרכה על תיפעול המערכת, או כשיש צורך לעשות עוד התאמות בהמשך הדרך. הם גם אחראים על ניטור הסייבר והתראות אחרות, כמו במקרה של מאגר מידע שעומד להתמלא.

קיבלתם גם פידבק מ-HPE לגבי שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי?

בטח, זה היה שיתוף פעולה מוצלח מהרגע הראשון. אנחנו גם נחשבים לשותף זהב של HPE, שזה סטטוס שמעיד על המקצועיות שלנו ועל ההצלחה של שיתוף הפעולה בינינו: בשביל להגיע לסטטוס זהב צריך לעבור הסמכות, לצבור ידע, ולעבור הרבה מאוד מבחנים, כשבנוסף צריך לעמוד ביעדי מכירות. המערך המשותף שלנו מצליח לעשות את כל זה.

ומה משמעות סטטוס הזהב עם HPE ללקוחות של בזק בינלאומי?

הדרגה הזאת ממצבת אותנו כאינטגרטור מוביל בתחום הסיסטם והתקשורת. זה מאפשר לנו לתת מענה שירותי וטכני, כולל התקנות, למוצרים שונים ומגוונים. הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה צמודה ואנחנו מסוגלים להציע להם מחירים מאוד טובים למוצרים של HPE.

עולה לך מקרה ספציפי שבו העבודה המשותפת שלכם עזרה לענות על צרכי הלקוח?

היו המון, אבל מקרה אחד שאני גאה בו במיוחד היה כשנתנו מענה מאוד מוצלח לבית חולים גדול בארץ. התמודדנו שם עם דרישות מאוד מורכבות מצד בית החולים: קודם כל היינו צריכים לבצע מעבר ללא כשל מהמערכת הקודמת למערכת החדישה שהקמנו להם; וידאנו שהמערכת נותנת מענה מקיף ושלם לכל צרכי המערכת, ממערך טלפוניה מסורתית לטלפוניה מבוססת פרוטוקול אינטרנט (IP); העמדנו גיבוי אמין וחזק כדי להבטיח שרידות מלאה של המערכת במקרה של תקלה; הקמנו מערך קישוריות פנימי בין כל המערכות הפנימיות בבית החולים; והצלחנו לספק את כל הדרישות הללו במסגרת ההצעה הכלכלית המשתלמת ביותר.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים, מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות תיבת המייל EliSaig@BEZEQINT.CO.IL

 

כתיבת תגובה