פרויקט הטלפוניה הענק במלונות דן

מלונות דן בחרו בבזק בינלאומי לשדרוג והחלפת כל מערכות הטלפוניה. המערכת החדשה מבית Ericsson-LG iPECS-uCM- היא מערכת טלפוניה Pure IP בקיבולת של 30,000 מבואות.

ליבה של המערכת יושם על גבי שרת מסורתי, בסביבת VM, המותקן ב-Data Center של בזק בינלאומי. בנוסף, המערכת כוללת גיבוי מלא המותקן בחצר הלקוח, במספר בתי מלון. לצד מערכת הטלפוניה, הותקנה גם תוכנה מלונאית אחודה שתשרת את כל בתי המלון. הפתרון מסב לרשת חיסכון כספי רב, ופינוי מקום של נדל"ן בבתי המלון.

בזק בינלאומי החלה בתהליך ההחלפה, והראשונים להחלפה היו משרדי ההנהלה הממוקמים בתל-אביב. אחריהם הוטמע הפתרון בבתי המלון דן-אכדיה, דן-פנורמה, דן-בוטיק, ושאר המלונות הפרוסים ברחבי הארץ – ארבעה מלונות בירושלים, שני מלונות בחיפה, שני מלונות באילת ומלונות בקיסריה והרצליה.

פתרון Collaboration מבוסס LG כולל:

✓ הקמת ענן פרטי בשרידות מלאה שיתארח בחוות השרתים

✓ חיבור למערכת המלונאית של הלקוח

✓ שרת פקסים כלל ארגוני מוקד הזמנות של 70 מוקדנים של חברת Aspire

✓ פתרון Video conference של LG

✓ מערכת Billing מרכזית לכלל הרשת

✓ שרת ניטור ובקרה NMS IPECS

יוסי גבאי, סמנכ"ל ה– IT של מלונות דן: "פתרון המרכזייה מבית LG של חברת בזק בינלאומי, נותן מענה לצורך מורכב של רשת מלונות דן, שכולל 15 בתי מלון, מרכז הזמנות ומערך של כל ההנהלה הראשית. מדובר בכ- 4000 חדרי מלון עם יותר משלוחה אחת ברוב החדרים, שלוחות לבעלי התפקידים השונים ברשת, אולמות, חדרי דיונים ועוד. המרכזייה כוללת מאפיינים כמו חדרי וידאו, פורטל אישי, ממשק עם המערכת המלונאית, גמישות ותמיכה בהתרחבות ועוד. העבודה עם חברת בזק בינלאומי מתאפיינת באמון מלא, מקצוענות של כל הצוותים המעורבים בפרויקט, חיבור טוטאלי לצרכי ורצונות מלונות דן במימוש הפתרון, והעמדת הלקוח במרכז כתפיסת עולם, בתוספת חיוך שהופך את המשימה המורכבת למשהו שקורה ללא שום חיכוכים, בהתאם לתוכנית".

רון גלב, סמנכ"ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי"זהו מסוג הפרויקטים, שמביא את העוצמה של בזק בינלאומי כחברת ISP ואינטגרטור מוביל בשוק הישראלי – בניית פתרון כולל ומלא בבית אחד. התחרות על הזכייה בפרויקט זה הייתה מאתגרת ומורכבת, ובסופו של תהליך ארוך בזק בינלאומי זכתה בפרויקט. זהו תהליך מורכב ולא פשוט, בו ניתן לראות את יתרונה של בזק בינלאומי – בפריסה והקצאת משאבי כוח אדם ייעודים לפרויקט. החל מצוות טכני רחב ומקצועי, דרך ניהול פרויקט שאיננו נותן לשום טעות לקרות, LG כיצרן שזמין 24/7 על אף המרחק והפרש השעות, לוגיסטיקה גמישה, ועד עבודת צוות יוצאת דופן מחויבות והמקצועיות מול הלקוח".

אודי לוי, סמנכ"ל המכירות של חברת Aspire:"המוקד הארצי של מלונות דן התחדש במערכת Call Center מסוג "אופטימוס" מבית חברת Aspire. מנהלי המוקד, שמפעיל בשגרה עשרות עמדות, יכולים כעת לבנות מסכי פיקוח ובקרה "זמן אמת" ודו"חות היסטוריים בצורה עצמאית וקלילה . המערכת מתממשקת למערכת Optima ומיישמת במוקד כלים נוספים לבקרה והנגשת המידע לנציגי המוקד והמנהלים".

 

כתיבת תגובה