לראשונה בישראל – שירות חילוץ מאירועי סייבר ושיפוי כספי

שירות חדש של בזק בינלאומי, הראשון מסוגו בישראל, מציע מעטפת מלאה להגנה ממתקפת סייבר, חילוץ מפגיעה, תשלום כופר ושיפוי כספי!

 

כ-43% מהעסקים בישראל חוו והושפעו בשנת 2017 ממתקפות סייבר ועל פי הנתונים האחרונים – בשנת 2018 מספרם הולך להיות גדול יותר. רוב הנפגעים נדרשים לשלם דמי כופר גבוהים תמורת שחרור המחשבים. מה אתם הייתם עושים? משלמים כדי לקבל גישה לכל המידע שלכם, או נמנעים מתשלום? האמת היא שזה לא משנה, סקירות גלובליות מראות כי רוב העסקים, בין אם הם משלמים דמי כופר ובין אם לא, אינם מקבלים גישה למידע העסקי והקריטי שלהם. כך שבכל מקרה, הרגע האחרון הוא לא הזמן הנכון לקבל החלטות. אין ספק שהמציאות מכתיבה דרישה גוברת לטיפול און ליין לעסקים הנפגעים בפועל.

 

עד היום אפשר היה למצוא בישראל רק פתרונות הגנתיים, המתקשים להתמודד עם מתקפות חדשות ולא-ידועות. החל מהיום, יש פתרון חדש ומקיף יותר בשוק הישראלי: Cyber Cover שירות הגנה מקצה לקצה לעסקים קטנים כגדולים באמצעות פתרון אבטחה משולש – הגנה, תמיכה במהלך האירוע וגיבוי בביטוח סייבר. במסגרת השירות, לצד הגנת סייבר מקיפה SANDBLAST מבית Check Point, תפעיל בזק בינלאומי יחידת חילוץ של חברת פורס מאז'ור המתמחים בתחום ניהול אירועי סייבר וטיפול בפגיעות סייבר וכן תדאג לשיפוי ופיצוי כספי על נזקי חומרה ואובדן ימי עבודה!

 

הפתרון המשולש של Cyber Cover:

  • SANDBLAST מבית Check Point -מגן על המחשבים מפני מתקפות סייבר וסחיטות כופר. השירות מגן גם כשהמחשב אינו מחובר לרשת הארגונית. השירות מונע איומים ומבוסס על ניתוח של התנהגויות, זיהוי תוכנות זדוניות, חסימתן והסרתן.
  • יחידת החילוץ של Cyber Cover של חברת פורס מאז'ור, מעניקה ללקוחות מענה מידי ומסייעת לעסק מרגע תחילת אירוע הסייבר – מציאת הפרצה, פתרון והחזרת הלקוח לפעילות שוטפת, ניהול מו"מ עם ההאקרים ואף תשלום דמי הכופר במידת בצורך.
  • בנוסף, במסגרת שירות ה-Cyber Cover לקוחות אשר ניזוקו, החל מנזק על אובדן ימי עבודה, תשלום כופר והוצאות בגין איש IT להחזרת הפעילות לסדרה, ישופו כספית במסגרת השירות המגובה בביטוח סייבר של בזק בינלאומי.

 

מוטי אלמליח מנכ"ל בזק בינלאומי: "שירות Cyber Cover הוא נדבך נוסף באבולוציית שירותי ההגנהAS A SERVICE  שבזק בינלאומי מספקת למגזר הלקוחות הפרטיים והעסקיים בשנים האחרונות. לראשונה בישראל, אנחנו מציעים מענה כולל, המאפשר לא רק הגנה מפני מתקפות סייבר כי אם חילוץ העסק ואף פיצוי במקרה של פגיעה ונזק."

 

למעשה מדובר כאן בשינוי תפיסה וטקטיקה בעולם הגנת הסייבר הישראלי, שאינה מסתפקת בהגנה מונעת בלבד, כי אם נוקטת בצעדים פרו אקטיביים למזעור הנזק אם זה כבר מתממש ולהשבת פעילותו הסדירה של העסק בהקדם.

מאת – עופר פייבושביץ
מנהל תחום שיווק עסקי של בזק בינלאומי

כתיבת תגובה