הסיפור של עמינח- איך להפוך צרכים מורכבים למערכות פשוטות?

כל ארגון זקוק למערכת תקשורת שתהיה כל-כך טובה עד שעבור אנשי הארגון היא תהיה שקופה. בלי נפילות, בלי גמגומים – המידע צריך לזרום מהמחשבים אל העובדים ומהעובדים אל הלקוחות בלי הפרעות. הדבר נכון לחברות טכנולוגיה כמו שהוא נכון לחברות יצרניות ולחברות שירותים. הנה למשל המקרה של חברת עמינח, תשלובת הרהיטים הגדולה ביותר בישראל. חברה עם מוקדי מכירה ושירות שצריכים להיות זמינים בכל רחבי הארץ, כולל שירות לחו"ל, גם שם נמכרים מוצריה הידועים. אין ספק שמדובר בחברה יצרנית וחזקה, שצריכה שירותי תקשורת יעילים ונטולי תקלות. לכן עמינח בחרה בבזק בינלאומי ובאספייר לספקים שישדרגו עבורה את רשתות התקשורת.

צרכי המערכת:
• עשרות מוקדי שירות
• שירות מקומי ובינלאומי
• עבודה ישירה בין סניפי שירות לבין מפעלי ייצור
• תקשורת יציבה וללא תקלות

הפתרון כלל החלפה של 32 מרכזיות במרכזייה מרוחקת אחת, המהווה קפיצת דרך טכנולוגית משמעותית שמקצרת את תהליכי העבודה בין הסניפים למפעלי החברה. במסגרת הפרויקט בוצעה הפרדת רשתות מלאה בחברת עמינח – הטלפוניה וה-DATA זכו כל אחת לרשת משלהם, כולל הספקת מתגי המשתמשים. עבור הטלפוניה הקימה בזק בינלאומי מרכזייה חדשה של Cisco בטכנולוגית IP, אליה חוברו כל המוקדים והסניפים של חברת עמינח בכל רחבי הארץ.

מבנה המרכזייה החדשה מעניק חוויית לקוח חדשה
לקוחותיה של עמינח זוכים לחוויה חדשה של תקשורת עם הרשת, מה שמשדרג את המוניטין של עמינח כנותנת שירותים ומובילה בתחומה. בעולם שבו הלקוח במרכז, התקשורת איתו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.

על הבסיס הזה, הוקמה והוטמעה מערכת ניהול מוקדים חדשה של חברת אספייר, המאפשרת תפעול ותיעדוף פניות המגיעות ממקורות שונים באופן זורם ונוח לשני צדדי השיחה. כל הסניפים שודרגו וזכו לשלוחות טלפון חדשות ומתקדמות שמאפשרות ניהול נכון ויעיל יותר של שירות הלקוחות. אפליקציות ושירותים נוספים הצטרפו למערכת הטלפוניה, כמו שירותי פקס ועוד… הכל על מרכזייה אחת מתקדמת, עם שליטה מלאה בכל ההגדרות על-ידי מוקד תמיכה מרוחק, במקום שלל מרכזיות קטנות ומיושנות.
המערכת החדשה היא קפיצת דרך טכנולוגית משמעותית המאפשרת זרימה בעבודה בין הסניפים ובין מפעלי החברה. והכי חשוב – עלויות הקווים והתחזוקה התגמדו לאין שיעור.

אנחנו תמיד גאים במיוחד כשמנהלי הלקוחות והמוצרים שלנו מקבלים מכתבי הוקרה מיוחדים בסיום פרויקטים, הקשרים שנוצרים ממשיכים הלאה לעבודה משותפת ותמיכה. הנה קטע מהמכתב שכתב מנכ"ל עמינח:
"ברצוני להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט חשוב זה!. תודה מיוחדת לאגף מערכות מידע בניהולו של דב דיאמנט שניהלו את הפרויקט יחד עם צוותי בזק בינלאומי בצורה מקצועית וסובלנית.
אין ספק שפרויקט זה, בנוסף להיותו חסכוני ויעיל לחברה, אף יקדם אותנו טכנולוגית למאה ה- 21.
בברכה,
רוני שורץ, מנכ"ל תשלובת עמינח"

פתרון יציב נבחן לאורך זמן
אז למה אנחנו מספרים היום על מערכת שהוקמה כבר לפני כמה חודשים?
ובכן, זה באמת מאוד נעים ללקוחות להתחדש בטכנולוגיה המתקדמת והנוצצת ביותר, אבל מה שהם באמת צריכים זו מערכת יציבה שעובדת לאורך זמן. יציבות ואמינות הן ההבטחה של בזק בינלאומי ומה שהופך אותה לספק האינטרנט והתקשורת הגדול ביותר בישראל. את אלה אפשר לבחון רק לאורך זמן.

רוצים לקחת צרכים מורכבים ולהפוך אותם למערכות תקשורת מתקדמות בניהול פשוט, שעובדות לאורך זמן?
בזק בינלאומי יודעת להציע עולם שלם של פתרונות Collaboration ומוקדים עסקיים מבית Cisco.

דברו איתנו על פתרונות ייחודים לארגון שלכם: dudul@bezeqint.co.il

כתיבת תגובה