הכירו את חברת ההפצה לשירותי הענן – IT Factory

פותחים את שנת 2020 עם הזמנה להצטרף לקהילת השותפים העסקיים של IT Factory – חברת ההפצה בזק בינלאומי לשותפים, אינטגרטורים וחברות IT.

שוק ה IT עבר בשנים האחרונות שינוי מהותי, פתרונות IT רבים עוברים למודל של שירות חודשי קבוע  לצד מגמה של לקוחות עסקיים המעדיפים לצרוך שירות ולא לרכוש פתרון בעלות גבוהה, שירות שייתן מענה מתקדם לכל צרכי הארגון שלהם ויאפשר להם להתמקד בליבת העסק ולהתרכז בצמיחה שלו.

כמענה לצורך זה, הקמנו את IT Factory יחידת ההפצה לשירותי Data Center ושירותי Cloud, עם מודל עסקי המאפשר לשותפים עסקיים ולאינטגרטורים להרחיב את היצע הפתרונות שלהם, ולנהל אותם באופן יעיל ומלא באמצעות מערכת הזמנות וניהול On-Line פשוטה ומהירה שעונה על הצרכים בעולם ה- IT המשתנה.

בין עשרות השירותים שהמערכת מציעה לשותפים ניתן למנות שירותי אירוח מתקדמים ברשת מתקני ה Data Centers, שירותי ענן במגוון פלטפורמות מקומיות וגלובאליות:

  • שירותי הענן של מיקרוסופט החל מ- Office 365, מערכות ארגוניות ממשפחת Dynamics ועד כלל שירותי הענן של Microsoft Azure.
  • מיגרציה לענן ולגיבוי תיבות 365 במחירים מיוחדים.
  • שירותי אירוח במתקני ה Data Center בעלויות המותאמות לשותפי IT וללא התחייבות.
  • מערכת לניהול שרתים וירטואליים מתקדמים הכוללת שירותים מתקדמים ביותר כגון Kubernetes, WAF ועוד.
    ממשק ידידותי המאפשר לעדכן ולשנות את המשאבים באופן עצמאי.
  • שירותי אחסון וגיבוי בענן בזק בינלאומי מבוסס Ctera בממשק ייעודי שמאפשר לנהל ולחייב את הלקוחות באופן עצמאי ומדויק, במחירים תחרותיים במיוחד.
  • המכנה המשותף לכל השירותים הללו הוא המומחיות שלנו בשירות ארוך טווח ללקוחות: החל מהליווי הצמוד באפיון הפתרון, המשך בהתקנה ובהטמעה, וכלה בשירות ותמיכה טכנית שוטפים לאורך חיי השירות.אנו מעמידים לרשות השותפים שלנו צוותי presale מקצועיים שמסייעים לשותפינו לייעל את הפעילות שלהם, להוזיל עלויות וליהנות מהערכים המוספים של הפתרונות. כל זאת ללא תשלום נוסף. כמו כן, שותפינו מוזמנים לשכור את שירותי קבוצת המומחים שלנו לפרויקטים מיוחדים.אנו מעניקים לשותפים שלנו מוקד שירות ותמיכה בעברית שפעיל 24/7 ומעניק תמיכה ראשונית וכמו כן מגובה ע"י חוזי תמיכה מועדפים אצל היצרנים וכל זאת ללא תשלום נוסף.

רוצה להרחיב את סל השירותים ולהתקדם ל – IT Factory?

נשמח להיות בקשר

  • מיכל גולדשטיין MichalGo@bezeqint.co.il
  • איציק פינקלשטיין ItzikF@bezeqint.co.il

 

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם